/Files/images/протидія.jpg


ПОРАДИ ПСИХОЛОГА УЧНЯМ

ЯК УДОСКОНАЛИТИ СВОЮ УВАГУ


1.Якщо ти неважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її обєкт. Подолай суперника.Спрямуй силу уваги, куди слід.

2.Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.

3.Якщо ти уважний - засвоїш матеріал, концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.

4.Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.

5.Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання, на що саме вона має бути спрямована.

6.Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.

7.Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від часу: "На яке запитання щойно відповідав однокласник?, "Яке запитання щойно поставив учитель?"

8.Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки.

9.Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це спряє розвитку уваги.

10.Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.

11.Не намагайся робити бугато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу.

12.Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо).

/Files/images/олімпіади.png

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПСИХОЛОГА "ПЕРЕД ОЛІМПІАДОЮ"

Перш ніж почати підготовку до олімпіади, варто обладнати місце для назять:зібрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, олівці, папір і т.д. Психологи вважають, що добре ввести в такий інтерєр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Не треба переклеювати заради цього шпалери або змінювати штори, досить якоїсь картинки в таких тонах.

Приступаючи до підготовки до олімпіади, корисно складати план.

Для початку добре визначити, хто ви - "сова" чи "жайворонок", і в залежності від цього максимально завантажити ранкові або, навпаки, вечірні години.

Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні буде вивчатися. Не взагалі: "Небагато позаймаюсь", а що саме сьогодні будете учити, які саме розділи якого предмета.

Обовязково треба чергувати роботу і відпочинок, скажімо, 40 хв. занять, потім 10 хв. - перерва. Можна в цей час вимити посуд, полити квіти, зробити зарядку.

Готуючись до олімпіади не треба прагнути до того, щоб прочитати і запамятати напамять весь підручник. Прочитавши питання, спочатку згадаєте й обовязково коротко запишіть усе, що ви знаєте з цього питання, і лише потім перевірте себе за підручником. Особливу увагу зверністьо на підзаголовки чи чи глави параграфа підручника, на правила і виділений тест. Перевірте правильність дат, основних фактів. Тільки після цього уважно, повільно прочитайте підручники, виділяючи головні думки - це опорні пункти, відповіді.

Наприкінці дня підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені в цей день.

Кiлькiсть переглядiв: 522

Комунальний заклад "Середня загальноосвітня школа №4 м. Покров Дніпропетровської області"

вул. Уральська, 2,

м. Покров,

Дніпропетровська обл.,

Україна

53300

Дата останньої зміни 06 Жовтня 2022

Цей сайт безкоштовний!