Українська мова
Перегляути та опрацювати відеоурок "Прийменник та сполучник".
https://www.youtube.com/watch?v=RM8nvWnMmhY
Виконати на подвійному аркуші домашню самостійну роботу.Перший рядок-прізвище, ім`я; другий рядок-№ варіанту.
Самостійна робота за темою «Прийменник як частина мови»
І варіант
1. Що таке прийменник? (1б)
2. Назви морфологічні ознаки прийменника. (0,5б)
3. Яка синтаксична роль прийменника? (0,5б)
4. Яка роль прийменників у мовленні? (0,5б)
5. Які прийменники називаються непохідними? (0,5б)
6. Наведи чотири приклади похідних прийменників. (0,5б)
7. Які бувають прийменники за будовою? (0,5б)
8. Наведи два приклади складних прийменників. (0,5б)
9. Знайди прийменники: (1б)
А) через, біля, понад, з-над
Б) задля, залежно від, у разі
В) з краю в край, як слід, в міру
Г) по правді, без відома, рік у рік
10. Знайди похідні прийменники: (1б)
А) за, під, на
Б) серед, між, без
В) назустріч
Г) вслід
11. Скільки в даному тексті прийменників? (1б)
Якби комусь спало на думку викарбувати на мармуровій стелі імена всіх українських співаків, перед голосом яких світ схиляв голову і майже непритомнів від захвату, вона піднеслася б у піднебесся чи не до самісінького сонця… Український голос – це наш унікальний генний код, що ревно плекається і збагачується від віку до віку як неоціненний скарб. Можливо, саме в цьому наш секрет, таїна, гарант вічності і невичерпності?
А) 11 Б) 8 В) 9 Г) 10
12. Випиши з тексту непохідні прийменники. (1б)
13. Склади речення, в якому був би похідний прийменник. (1б)
14. Склади речення зі словом кінець так, щоб у першому воно було б іменником, а в другому – прийменником. Зроби синтаксичний розбір цих речень. (2б)
Всього 12, 5 б
ІІ варіант
1. Що таке прийменник? (1б)
2. Назви морфологічні ознаки прийменника. (0,5б)
3. Яка синтаксична роль прийменника? (0,5б)
4. Яка роль прийменників у мовленні? (0,5б)
5. Які прийменники називаються похідними? (0,5б)
6. Наведи чотири приклади непохідних прийменників. (0,5б)
7. Які бувають прийменники за будовою? (0,5б)
8. Наведи два приклади простих прийменників. (0,5б)
9. Знайди прийменники: (1б)
А) поміж, коло, через, з-понад
Б) близько, край, для
В) з дня на день, до смаку, на льоту
Г) по суті, час від часу, з кінця в кінець
10. Знайди похідні прийменники: (0,5б)
А) з-за, над, у
Б) поміж, зі, від
В) навкруги
Г) попереду
11. Скільки в даному тексті прийменників? (1б)
Якби комусь спало на думку викарбувати на мармуровій стелі імена всіх українських співаків, перед голосом яких світ схиляв голову і майже непритомнів від захвату, вона піднеслася б у піднебесся чи не до самісінького сонця… Український голос – це наш унікальний генний код, що ревно плекається і збагачується від віку до віку як неоціненний скарб. Можливо, саме в цьому наш секрет, таїна, гарант вічності і невичерпності?
А) 10 Б) 8 В) 11 Г) 9
12. Випиши з тексту непохідні прийменники. (1б)
13. Склади речення, в якому був би непохідний прийменник. (1б)
14. Склади речення зі словом поруч так, щоб у першому воно було б іменником, а в другому – прийменником. Зроби синтаксичний розбір цих речень. (3б)
Литература
Переглянути відеофільм Дж.Олдрідж "Останній дюйм" та виконати самостійну роботу в зошиті.
youtube.com/watch?v=107YZfHzH7A
Літературний диктант за оповіданнямДж. Олдріджа«Останній дюйм»
1. Бен за фахом був:
2. Що пригнічувало Бена?
3. Чому стосунки між батьком і сином були напруженими?
4. На якому морі Бен знімав акул?
5. Що ускладнювало політ літака, яким керував Деві?
6. Що батько забув узяти для сина в дорогу?
7. Як називалася бухта, де Бен робив зйомки?
8. Чого побоювався Деві, перебуваючи в бухті?
9. Коли Бен повірив у те, що Деві долетить?
10. Якою мала бути відстань до землі, щоб можна було правильно вести літак?
11. . Де лікували Бена після аварії?
12. Що, на думку лікаря не давало померти Бену?
Російська мова
Опрацювати матеріал за підручником Бикова К.І. Російська мова:підручник для 7 кл.-К.: Освіта, 2015. - 272 с.:іл. стор.164-166 (правила), стор.167-170 (правила), стор. 172-175 (правила); виконати вправи №255, стор.167, №260, стор.169; №268, стор.174.